مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 13:062015-11-10سياسي

چرا کارگزاران از "لیبرالیسم" دست کشید؟


به نظر می رسد روشن شدن عدم فهم و تعمق دقیق برخی اعضای این حزب از مفهوم لیبرالیسم از عوامل اصلی اتخاذ این تصمیم-درست- است که کارگزاران از این پس دیگر خود را "لیبرال" نخواند.

- به نظر می رسد روشن شدن عدم فهم و تعمق دقیق برخی اعضای این حزب از مفهوم لیبرالیسم از عوامل اصلی اتخاذ این تصمیم-درست- است که کارگزاران از این پس دیگر خود را "لیبرال" نخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم"، محمد عطریانفر عضو ارشد شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت وگوی تفصیلی با تسنیم که روز گذشته منتشر شد، به صراحت اعلام کرد که مقرر شده است حزب کارگزاران سازندگی دیگر از عنوان لیبرالیسم برای خود استفاده نکند.

عطریانفر در این زمینه و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره مواضع برخی اعضای کارگزاران بویژه حسین مرعشی سخنگوی این حزب که کارگزاران را حزب لیبرال دموکرات می داند، تصریح کرد: "ما خدمت ایشان گفت وگو کردیم و چون واژه لیبرالیسم کج تابی دارد، این لفظ را در شأن و در مصلحت کارگزاران نمی دانیم.

پذیرفته شد که کارگزاران چنین عنوانی را برای خود به رسمیت نمی شناسد.

" حسین مرعشی سالهاست که به عنوان سخنگوی حزب کارگزاران، حزب متبوع خود را حزب لیبرال دموکرات مسلمان می نامد و در برخی مصاحبه ها و اظهارنظرها بر این دیدگاه خود پایفشاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کارگزاران از "لیبرالیسم" دست کشید؟

چرا کارگزاران از "لیبرالیسم" دست کشید؟